Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~marta82 | użytkownik

imię i nazwiskoMarta adresJastrowie zarejestrowany19.02.2007 @23:44:24 ostatnio na stronie14.03.2016 @23:16:11

"Amatorzy martwią się sprzętem, profesjonaliści światłem, a artyści robią zdjęcia."

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://instagram.com/keepcalm_drinkcoffee
digarty303 komentarze4864 posty na forum2

komputer / sprzęt
Nikon

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~BAKI    10.01.2009 @12:36:00
dzieki wielkie bless ya
~Kangaroo54    02.01.2009 @17:29:17
Thx:
~poochaty    31.12.2008 @16:46:25
najlepszego w nowym roku!
_______
jesli masz czas i ochotę zapraszam tutaj http://poochaty.digart.pl/digarty/
~Paddi    31.12.2008 @14:43:57
swietne foty..
_______
Już się nie boję , bo w jakiś sposob starą siebie zostawiam za sobą..
~piotrus33    30.12.2008 @10:40:29
powiem ci szczerze że dla mnie dziwne miejsce do zdjęć wszędzie słupy które przeszkadzają
~DopeArmy    30.12.2008 @10:25:04
a tego to nie wiem...chyba w Poznaniu gdzies :p
~MalaMi5748    29.12.2008 @20:21:04
dzięki ;]
~lukzaw    28.12.2008 @10:36:00
dzięki
~bobinho    26.12.2008 @13:09:42
arletka? ;>
że co? :P
_______
http://www.bobkomiks.ownlog.com - przechuj komiks
http://komiks.toplista.pl/?we=kwaczu - NIE KLIKAJ TU! TO PUŁAPKA
~jpm    21.12.2008 @23:51:04
świetna galeria pzdr
~soleil9    21.12.2008 @20:03:04
Ciekawa galeria,pooglądam sobie
_______
Offspring- Defy You .
~Deymos61    21.12.2008 @15:00:28
Dziękuję za wizyty !!! Jest mi miło że znów Cie widzę Pozdrawiam serdecznie
_______
"To nie jest żadna sztuka zrobić identyczne zdjęcie, zobacz na moje dane exif a zrobisz takie samo" ~deggial TO NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ SŁYSZAŁEM !!!!
~TheBart    21.12.2008 @00:08:52
~TheBart    21.12.2008 @00:07:23
Dziękuję, pozdrawiam i zachęcam do częstych odwiedzin!
~poochaty    20.12.2008 @12:58:04
dzięki za miłe słowa. Powiem tak> robisz bardzo dobrą pracę kolorami, ale przede wszystkim masz OKO i to jest najważniejsze. Technikę zawsze można w końcu poprawić, a dobre OKO to dar i Ty go masz. Pozdrawiam
_______
jesli masz czas i ochotę zapraszam tutaj http://poochaty.digart.pl/digarty/
~czikita    20.12.2008 @12:45:41
ja tez ostatnio zadko bywam... :P
pozdr i wesolych ^^
_______
zapraszam. to tyle
~Naka    20.12.2008 @12:03:38
dziekuje!
*Radagast    20.12.2008 @11:54:38
nie ma za co
sama robiłaś te profilowe ?
*Radagast    20.12.2008 @11:52:49
lepiej by było moim zdaniem bez uciętej słuchawki i telefonu, mogłaś jeszcze spróbować zrobić zdjęcie pod mniejszym kątem, wtedy możnaby było nawet pokombinować z GO. Jeśli masz możliwość to zrób jeszcze raz to zdjęcie.
P.S. bardzo ładne profilowe
^Ksenja    19.12.2008 @22:54:13
DziekowaćMiło słyszeć, ze moja twórczość choć troche podbija serducha
~kother    19.12.2008 @22:53:30
pozdrawiam, dzięki za odwiedziny
~Oleq    19.12.2008 @22:49:21
nie moje przedostatnie zdjecie jest bez przeróbek, to tylko długi czas migawki daje zawsze taki efekt ruchu wody pozdro
_______
Ja nie idę ale mknę....
Zapraszam miłośników gór http://www.digart.pl/grupy/6282/Milosnicy_Sudetow
~Gochya    18.12.2008 @22:40:57
ja też latem ;p tylko ze tak pod koniec sierpnia a ty pewnie wczesniej :D
~alexz93    15.12.2008 @15:03:00
:D
dodaj dodaj ^^ Paryza nigdy za wiele :D
dzieki za wizyte
~sarek90    13.12.2008 @19:21:31
dzięki
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 41 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt